Search results

  1. Ντέξτερ

    Προτάσεις βιβλίων ΕΦ

    Επειδή είμαι λίγο έως πολύ άσχετος με τα βιβλία ΕΦ. Θα εκτιμούσα διάφορες προτάσεις βιβλίων που πραγματικά αξίζουν. Πέρα απο το 1984 και το Πικνικ δίπλα στο δρόμο (το οποίο βρήκα εξαιρετικό) δεν έχω διαβάσει αλλά βιβλία του συγκεκριμένου είδους. Οπότε όλες οι προτάσεις είναι δεκτές.
  2. Ντέξτερ

    Προτείνετε βιβλία Ρώσικης λογοτεχνίας

    Καλησπέρα σας και καλό μήνα σε όλους, θα ήθελα να μου προτείνετε βιβλία Ρώσικης λογοτεχνίας, πέρα απο τα κλασσικά, όπως, Έγκλημα και τιμωρία, Μαιτρ και Μαργαρίτα κ.λ.π, θα ήθελα κάποιο λιγότερο γνωστό και πιο "ψαγμένο" ας πούμε, αλλά να είναι εξίσου καλό.
  3. Ντέξτερ

    Μεταφράσεις διηγημάτων Γκόγκολ

    Καλησπέρα, σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο βιβλίο με διηγήματα του Γκόγκολ, αλλά δε ξέρω ποια μετάφραση να προτιμήσω, βρήκα απο τις εκδόσεις γνώση ένα που έχει 6 διηγήματα του σε καλή τιμή, αλλά δε ξέρω κατά πόσο η μετάφραση θα είναι ικανοποιητική. Να πάρω αυτό απο τις εκδόσεις γνώση ή απο πατάκη;
  4. Ντέξτερ

    Καλύτερη μετάφραση "Ο Μαιτρ και η Μαργαρίτα"

    Καλησπέρα, σκοπεύω να αγοράσω το μαιτρ και μαργαρίτα, αλλά δε ξέρω ποια έκδοση έχει τη καλύτερη μετάφραση. Σκεφτόμουν να επιλέξω την έκδοση από ΜΙΝΩΑ, μιας και είναι η πιο πρόσφατη. Δώστε μου τα φώτα σας.
  5. Ντέξτερ

    Αναζητώ παλαιοπωλεία στην Θεσσαλονίκη

    Καλησπέρα σας,θα ήθελα να μου πείτε εάν ξέρετε παλαιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη με μεταχειρισμένα βιβλία σε καλές τιμές.Εάν έχει και εξαντλημένα,ακόμα καλύτερα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  6. Ντέξτερ

    Άπαντα Lovecraft.

    Καλησπέρα σας,θα ήθελα να μάθω εάν τα άπαντα του Lovecraft απο τις εκδόσεις Κάκτος, αξίζουν σαν εκδόσεις ή να προτιμήσω άλλες εκδόσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  7. Ντέξτερ

    Με ποια βιβλία του Έντγκαρ Άλαν Πόε να συνεχίσω;