Ολα τα πραγματα που δημιουργει ο ανθρωπος αναπτυσσονται και "πεθαινουν" γιατι απλα καποια στιγμη βαριεται
Από το 2003-4 τουλάχιστον, ο στόχος ήταν μεγιστοποίηση της αυτοπροβολής, της κλειδαρότρυπας και της κακής-τοξικής συνδεσιμότητας.
Το "βαριέται", είναι μάλλον κάτι που δεν θα γίνει, εφόσον το UI και η UX σχεδιάστηκαν/ζονται ειδικά για να μαζέψουν το κοινό με επιστημονική ακρίβεια υποστηριζόμενοι από πολύ βαθιές τσέπες.
Βλέπε το tik-tok που δημιουργήθηκε ειδικά από το ΚΚΚ να πολεμήσει την Δυτική επιρροή και να κάμει databases από παγκόσμια προσωπικά δεδομένα.
Όπως και τα άλλα, που μεγιστοποιούν το ξεφύλλισμα σε ολοένα και απλούστερα πακέτα πληροφορίας για ένα κοινό που σχεδιάστηκε με social engineering να έχει το ελάχιστο δυνατό χρόνο ενδιαφέροντος ανά αντικείμενο/πακέτο ώστε να μπορεί να χειραγωγείται πολύ πιο εύκολα.
Μπορεί να αλλάξει η προβιά, αλλά ο λύκος δυστυχώς εφόσον εδραιώθηκε δεν θα φύγει.
Αλλα τα social media αντικατεστησαν την τηλεοραση
Μερικώς.
Είναι αχταρμάς που έχει τα πλοκάμια του στα κουτσομπολίστικα περιοδικά, στις βόλτες σε καφετέριες, στις κοινωνικές εκδηλώσεις και γενικά ότι συμπεριφορά έπλασε ο πιθηκοεγκέφαλος για να δειχτεί κοινωνικά και να δει τι κάνουν οι άλλοι.
Για αυτό κιόλας είναι μια τεχνολογία/φαινόμενο που δεν θα φύγει, εφόσον οι ανάγκες είναι τόσο έντονες και βαθιά ριζωμένες στο είδος μας.