Search results

1. Φαίη

Ποιο βιβλίο διαβάζεις τώρα;

Ξεκίνησα το "όνομα του Ρόδου"! Ήρθε η ώρα του, λοιπόν! Ταυτόχρονα, έχω στη μέση το "είμαστε αστρόσκονη" του Σιμόπουλου. Είμαι παντελώς άσχετη με αυτά τα θέματα, οπότε σίγουρα θα χρειαστώ κι άλλη μια ανάγνωση...
  2. Φαίη

"Κοιμήσου, Παιδί μου" και "Το Μυστικό για Παιδιά Ευτυχισμένα"

Α πα πα! Απαράδεχτο βιβλίο, όπως και όλα τα υπόλοιπα περί ελεγχόμενου κλάματος! Το παιδί ξυπνάει όχι γιατί είναι κακομαθημένο αλλά για τους δικούς του λόγους, τόσο απλά. Ναι, με τη μέθοδο αυτοί όντως θα καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα παιδί που δε... θα σε ζαλίζει κάθε τρεις και λίγο αλλά...
  3. Φαίη

Αφού διάβασα το "βιβλίο της εγγονής μου'' της Μάρως Βαμβουνάκη, βρίσκομαι στα μισά του βιβλίου "στον κήπο του Επίκουρου: αντιμετωπίζοντας τον τρόμο του θανάτου" του Ίρβιν Γιάλομ. Αν και, θεωρητικά, πραγματεύονται διαφορετικά θέματα (το ένα γέννηση το άλλο θάνατο), και τα δύο αντιμετωπίζουν τη...
  4. Φαίη

Η μονομανία του ενός συγγραφέα

Τον τελευταίο καιρό έχω καταπιαστεί με τα έργα του Γιάλομ και, ναι, νομίζω πως έχω ήδη μπει σε κατάσταση μονομανίας!... Παραπάνω ανέφερα τη Βαμβουνάκη. Από τότε, έχω διαβάσει άλλα τρία βιβλία της, οπότε καλά πάμε και με αυτήν!...
  5. Φαίη

Τελείωσα τον πολύ καλό "γιο του δάσκαλου" του Γιάννη Ξανθούλη. Σειρά τώρα έχει η Γιοβάννα και το "Φεύγω, αγάπησα".
  6. Φαίη

Τελειώνοντας με τα "Δέντρα" της Μαργαρίτας Λυμπεράκη συνεχίζω με ελληνική λογοτεχνία και συγκεκριμένα με "το γιο του δάσκαλου" του Γιάννη Ξανθούλη.
  7. Φαίη

Πού ταξιδεύεις αυτές τις μέρες στα βιβλία σου;

Με το προηγούμενο βιβλίο (Ν' ακούω καλά το όνομά σου - Σωτήρης Δημητρίου) περιπλανήθηκα στην ελληνοαλβανική μεθόριο. Τώρα, με τα Δέντρα της Μαργαρίτας Λυμπεράκη ταξίδεψα έως το Παρίσι και ένα χωριουδάκι της Βρετάνης :))
  8. Φαίη

Αφού τελείωσα το "Εσύ, γλυκιά μου εξουσία" της Μάιρας Παπαθανασοπούλου, έπιασα το "Ν' ακούω καλά το όνομά σου" του Σωτήρη Δημητρίου.
  9. Φαίη

Ένα γεια σε όλους!

Καλώς μας ήρθες :))
  10. Φαίη